חוסכים כסף לטיול בחו"ל? קודם כל תחסכו כסף ברכישת רכב חדש

אנחנו חיים במאה ה- 21, והגירויים רבים, רבים מאוד. אנחנו רוצים הכל מהכל. את הבית הכי יפה, כמה חופשות בחו"ל במהלך השנה, את הבגדים הכי יפים ואת הרכב הכי שווה.

זו באמת תקופה מאוד מבולבלת מכיוון שלכולם יש הכל, וכולם רוצים את הכל, והמצב הכלכלי הוא לא בשמיים, פשוט הכל מתאפשר בגלל הפיכת התשלומים לכל דבר לדרכים נוחות יותר, למשל רכישת רכב חדש עם מימון מלא לרכב, שמאפשר לקנות כמעט כל רכב עם הלוואה בתשלומים נוחים.

גם בתחום הטיולים לחו"ל, יש היום חבילות טיסה זולות ביותר, בגלל הפתיחה של השמיים. בכל מקרה, מה שאנחנו רוצים להגיד זה שאם אתם רוצים להנות, קודם כל תלמדו איפה הכי אפשר לחסוך, והפעם נדבר על חיסכון כסף ברכישת רכב חדש.

איך חוסכים כסף בקניית רכב חדש?

כשאתם קונים רכב חדש, יש לכם למעשה שתי אופציות. לשלם הרבה, או לשלם הרבה פחות. למעשה, את אותו רכב, אנשים קונים בכמה אלפים יותר בזמן שאחרים קונים בכמה אלפים פחות.

אם תחסכו כסף בהוצאות כמו קניית רכב, ישאר לכם הרבה כסף שלשאר הדברים שאתם רוצים לעשות, אבל איך חוסכים כסף? התשובה נמצאת במושג שנקרא רכב 0 ק"מ.

רכישת רכב חדש
רכישת רכב חדש

רכב 0 ק"מ

בואו נצא מנקודת הנחה שאתם לא רוצים רכב ישן. אתם רוצים רכב חדש. האם תקנו את הרכב ישירות מהיבואן? זו בחירה טובה, אבל שתעלה לכם בהתאם. אופציה אחרת שהופכת לפופולרית מאוד בשנים האחרונות היא מה שנקרא רכב 0 ק"מ.

מדובר על רכבים שנקנים על ידי חברות הליסינג מהיבואנים. ברגע שהרכבים עוברים לחברות הליסינג הם יורדים "יד", וכך במקום להיות יד 00 הם יד 1. מבאס? אולי.

אבל הקטע הוא שבגלל שהרכב יורד יד, אתם מקבלים אותו זול בהרבה, כאשר הרכב ממש חדש לחלוטין! החיסרון היחיד הוא הירידת ערך של הרכב כשתרצו למכור אותו, אבל אם אתם רוצים רכב ממש חדש ובמחיר של כמה אלפים פחות, זו האופציה הטובה ביותר עבורכם.

מבצעי רכב

עוד דרך נוספת לחסוך במחיר קניית רכב, זה לחכות למבצעי סוף שנה כאשר הדגמים החדשים מגיעים לסוכנויות הרכב, ואז בעצם הם רוצים להפטר מהמודלים של השנה שהייתה. בדרך כזו אתם גם יכולים לקנות רכב חדש במחיר נמוך באלפי עד עשרות אלפי שקלים.

לסיכום .. אם תעשו את זה חכם, תוכלו לחסוך לא מעט, ולהנות הרבה יותר.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך