איזה ערך מוסף נותנות הרצאות בנושא שפת גוף?

אתם מרימים לחיים לכבוד ראש השנה או לכבוד חג הפסח שמתקרב? אולי החלטתם דווקא לערוך ערב בסגנון מסוים? סיימתם קורס בחברה ואתם רוצים לחגוג? הרצאה בשפת נושא גוף היא הדרך בשבילכם לחגוג יחד עם החברים לעבודה ולקבל ערך מוסף נוסף על הדרך. אז איזה ערך מוסף נותנות הרצאות בנושא שפת גוף? המשיכו לקרוא את המדריך הקרוב וגלו בעצמכם.

איך הרצאה ערב חברה תעזור לקדם את העובדים שלכם?

יש כל מיני דרכים בהן הרצאה ערב חברה יכולה לקדם את העובדים שלכם, הן מקצועית והן מבחינת מורל-

  1. הרצאה היא אירוע ששובר את השגרה. עובד שהשגרה שלו נראית אותו הדבר בכל יום ויום הוא עובד שיותר מנוון, הוא פחות יצירתי, הוא גם יהיה פחות פתוח לשינויים, הוא לא יגדיל ראש והוא בעיקר ישמור על איזור הנוחות שלו. הרצאה יכולה לשבור את השגרה של אותו עבוד ותאפשר לו לנקות את הראש, תאפשר לו לחשוב על העבודה מזווית אחרת ולהיות יותר יצירתי.
  2. הרצאה היא משהו שיכול לגבש את העובדים שלכם. בהרצאה טובה, העובדים יצחקו, ייהנו ובעיקר יהיו באווירה טובה. הדבר הזה יוביל לעבודה יותר טובה, לתפקודה יותר גדולה ולאווירה הרבה יותר טובה בסביבת העבודה.
  3. העובדים מאוד מעריכים אי אילו הרצאות. אירועי חברה מושקעים הם משהו שהעובדים זוכרים מה שיגרום להם לעבוד יותר ואף לשווק את החברה שהם עובדים בה מרוב שהם גאים בה.
  4. סיבה חמישית – הרצאה תורמת לקידום מקצועי והתפתחות אישית של העובדים

במה הרצאה בנושא של שפת גוף עוסקת?

הרצאה אשר עוסקת בנושא של שפת גוף, היא הרצאה שמתעסקת בכל המרכיבים המרכזיים של שפת הגוף בצורה יעילה בתקשורת הבין אישית, אם זה בעבודה, בעסקים, במסגרות אישיות, במסגרות לא פורמאליות,  בפרזנטציות, בהופעה בפני קהל רחב, במכירות, בשירות, ובכל מיני מצבים תקשורתיים שונים. הרצאה מסוג שכזה משלבת בתוכה העברה של ידע שכולל הדגמות חיות מהמרצה, מבדרות את הקהל ואף מעוררות מודעות. בהרצאה לא מאוד ארוכה, תוכלו להכיר את כל המרכיבים אשר משפיעים על הרושם הראשוני שאתם או העובדים שלכם עושים, כמו למשל קוליות, תנועות הגוף שלכם והתוכן. איך כל אלה הופכים להיות חשובים ביותר במפגשים העסקיים השונים, לדוגמה, משא ומתן, שירות לקוחות, מכירות ועוד.

למה כדאי לכם לארגן ערב חברה עם הרצאה בנושא שפת גוף?

לכל חברה כדאי לערוך ערב שיכלול בתוכו הרצאה לעובדים, על מנת להעניק להם ערב שהוא קצת שונה מהרגיל, יותר ייחודי. בעזרת ההרצאה על שפת הגוף, העובדים יוכלו לקבל כלים פרקטיים מצב אחד ושעה של כיף והנאה מהצד השני. הם יכולים ללמוד המון על עצמם בתור בני אדם ובתור עובדים.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך