מה הולך לקרות עם רכבים חדשים בשנת 2023?

מכיוון שדגמי מכוניות חדשים יוצאים לשוק מדי שנה, מהנדסי רכב פועלים ללא הרף לשיפור הבטיחות, יעילות הדלק והביצועים וזו בשורה מעולה לכל מי שמתכנן לקנות אוטו חדש.

למרות שאי אפשר לחזות בדיוק מה צפוי למכוניות החדשות של 2023, ישנן כמה תכונות שסביר שיכללו.

לדוגמה, מכוניות חדשות רבות יגיעו מצוידות במערכות סיוע מתקדמות לנהג שיכולות לסייע במניעת תאונות, אפילו טובות יותר ממה שקיים כיום.

בנוסף, טכנולוגיות מנוע חדשות ימשיכו לשפר את צריכת הדלק, וכלי רכב חשמליים צפויים להפוך לפופולריים יותר. ככל שנתקרב לשנת 2023, נקבל מושג טוב יותר על מה יהיה למכוניות החדשות להציע.

אבל דבר אחד בטוח: המכוניות החדשות של 2023 יהיו עמוסות בטכנולוגיה מתקדמת, תוכלו לראות ב- קטלוג רכב חדש את כל הרכבים החדשים שהולכים להיות ב- 2023.

רכבים חשמליים ב- 2023

עד 2023, מכוניות חשמליות צפויות להוות כ-33% ממכירות המכוניות החדשות ברחבי העולם.

עלייה דרמטית זו מונעת על ידי מספר גורמים, כולל ירידה בעלויות, טכנולוגיה משופרת ותקנות סביבתיות מחמירות יותר.

מכוניות חשמליות מציעות מספר יתרונות על פני רכבים מסורתיים המונעים בבנזין, כולל עלויות תפעול נמוכות יותר, הפחתת פליטות ויעילות מוגברת.

ככל שמכוניות חשמליות הופכות לשכיחות יותר על הכבישים, אנו יכולים לצפות לראות ירידה מקבילה בזיהום האוויר ובפליטת גזי חממה.

בנוסף, מכוניות חשמליות גם שקטות יותר מרכבים המונעים בבנזין, ומספקות חווית נהיגה נעימה יותר. עם כל כך הרבה יתרונות, אין זה פלא שמכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר.

צריכת דלק ב- 2023

צריכת הדלק במכוניות יורדת בהתמדה בשנים האחרונות, בין היתר בשל טכנולוגיות חסכוניות בדלק ותקני חיסכון מוגברים.

עם זאת, דו"ח חדש של סוכנות האנרגיה הבינלאומית צופה כי צריכת הדלק תתחיל לעלות שוב בשנת 2023, כאשר הצמיחה הכלכלית העולמית מואצת ויותר אנשים רוכשים כלי רכב.

הדוח מעריך שצריכת הדלק תגדל ב-1.2 אחוזים בשנה בין 2020 ל-2023, ותגיע לסך של 843 מיליון חביות ביום. עלייה זו מקבילה לצריכת הדלק השנתית של ארצות הברית או סין.

אמנם העלייה בצריכת הדלק אינה כמעט גדולה כמו העליות שנראו בתחילת שנות ה-2000, אך היא עדיין משמעותית ויהיו לה השלכות גדולות על שוקי הנפט ופליטת גזי חממה.

לסיכום

אנחנו צופים לראות ב 2023 גדילה משמעותית ברכבים החשמליים, עם זאת, עדיין ניתן לראות שצריכת הדלק גדלה בגלל הגדילה ברכישת רכבים חדשים.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך