איך לטוס לפסטיבל מוזיקה ביחד עם התינוק, ולהנות?

ללכת לפסטיבל מוזיקה עם מנשא היא הדרך המושלמת לשמור על הקטנטן שלכם קרוב תוך כדי הנאה מהמוזיקה ומהאווירה של הפסטיבל.

זאת כמובן אם אתם מעוניינים לקחת אותו איתכם, ולא להשאיר אותו אצל בייביסיטר או משפחה.

יש הרבה דברים חיוביים בלקחת ולחוות עם התינוק שלכם את החוויות המיוחדות שלכם, וזה למה מנשא הוא מוצר כל כך מעולה ומדהים שצריך להיות לכל זוג הורים.

איזה מנשאים יש?

ישנם מספר סוגים שונים של מנשאים שבהם אתם יכולים להשתמש, כך שאתם יכולים למצוא אחד שנוח גם לכם וגם לתינוק שלכם

אם אתם מתכננים לבלות זמן רב בפסטיבל, יש מנשאים מיוחדים שמתאימים לטרקים, והם יכולים להיות מומלצים לאם אתם מתכננים הליכה רבה באזור הפסטיבל, כמו פסטיבלים מסוימים באירופה שנמצאים על שטחים גדולים וכוללים בתוכן קמפינג וכו', כמו למשל הבום פסטיבל.

סוג זה של מנשא יאפשר לכם לשמור את הידיים שלכם חופשיות ועדיין לשמור על התינוק שלכם קרוב.

אם אתם מתכננים להגיע רק לפרק זמן קצר לפסטיבל, מנשא עטיפה יכול להתאים, בגלל שהוא קליל יותר, ופחות "הבי דיוטי", אבל אם אפשר לוותר על ההבי דיוטי הזה לטובת נוחות, זה תמיד עדיף.

ביחרו מנשא שנוח גם לכם וגם לתינוק

לא משנה באיזה סוג מנשא תבחרו, וודאו שהוא נוח גם לכם וגם לתינוקכם. ספציפית לכם, אתם צריכים מנשא ארגונומי עם תמיכה טובה בגב ובכתפיים. התינוק שלכם מצד שני צריך מנשא עם תנוחת ישיבה טובה ונינוחה.

ולא חשוב באיזה מנשא תבחרו, אתם צריכים להקפיד לקחת הפסקות מדי פעם. מומלץ לא להישאר עם התינוק במנשא יותר משעה, גם לכם וגם עבורו. לכן שימו לב שאתם עושים הפסקות יזומות על מנת לרענן את התנוחה.

בנוסף, למרות שאתם עם מנשא, אתם צריכים לזכור שאתם נמצאים בפסטיבל מוזיקה עם דציבלים גבוהים, שאינם מיטיבים עם האוזניים שלכם ובטח לא עם האוזניים של התינוק.

אז שימו לב לא להתקרב עם התינוק יותר מדי למקורות הרעש, ולהקפיד על סביבה רגועה ונעימה עבורו, בסופו של דבר מדובר עדיין בתינוק!

לסיכום

לקחת איתכם את ילדכם הקטן לפסטיבל מוזיקה, במיוחד בחו"ל, יכול להיות חוויה נפלאה! מנשאי תינוקות מאפשרים לכם לקחת איתכם את תינוקכם בצורה נוחה, שמאפשרת לכם ליצור חוויות משותפות בדרך נעימה ולשלב את התינוק בחיי היומיום שלכם. רק שימו לב, להקפיד על הפסקות יזומות, וגם להימנע מלהתקרב למקורות ווליום גבוהים.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך